tirsdag 13. april 2010

Vinneren på villmarksmessen er kåret

Årets villmarksmesse på Lillestrøm er over. Natur&Foto er godt fornøyde med messen. Vi har fått mange nye abonnenter. Samt truffet mange som alt har abonnert på Natur&Foto. Noe som førte til hyggelig kaffeprat. Det nydelige vårværet gjorde sitt til at messen kanskje ikke var like godt besøkt i år som i fjor. Men i løpet av dagene messen varte var det mange som tok turen innom vår stand.

Vi loddet ut et kamuflasjetelt som premie til en av de som tegnet abonnement under messen. Teltet et Doghouse, er levert av NorteamEngros. Mange takk til NorTeam for flott premie.
Sindre Molværsmyr ble plukket ut som vinner av teltet.
Den heldige vinneren fikk teltet overrakt av Kai Jensen fra Natur&Foto hjemme på Lørenskog. Sindre smilte om kapp med vårsolen da han fikk premien. For en fugl og foto interessert gutt som Sindre, skulle vi tro teltet kommer til å bli flittig brukt.

Vi har bedt Sindre skrive noen linjer om seg selv.
Jeg er en gutt på 14 år fra Lørenskog. Hovedinteressen min ligger i fugl. Men jeg oppholder meg mye i naturen og har derfor en kjærlighet til alt i den. Tar mest bilder av fugl siden det er der min hovedinteresse ligger. Jeg tar også mye bilder av natur når jeg er på hytta (bildet under er derfra).
Portrettbilde: Kai Jensen



Som sagt tar jeg mest bilder av fugler. Jeg har en mindre versjon av Doghouse fra før, men det jeg har vunnet nå virker bedre og er klart større. Så tusen, tusen takk for teltet, det kommer nok til å bli brukt mye fremover.

Se flere av Sindres bilder på www.Valtjernstølen.net
Du kan også følge Sindre på hans blogg
Steinskvett
Foto: Sindre Molværsmyr

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei!
Velkommen til å legge inn din kommentar på Natur & Foto sin blogg.