tirsdag 27. april 2010

På plass i Kristiansund Nordic Light

Etter en trivelig kjøretur er jeg nå på plass i Kristiansund og Nordic Light. I går hengte jeg opp utstillingen. Den består av 30 naturbilder i A2. Senere på kvelden var det middag hvor jeg traff flere av de som deltar på Nordic Light. Jeg ble sittende ved siden av Bill Atkinson. Dataguru og fotograf. Bill Atkinson var blant annet med på å skape mye av den originale Apple Macintosh operativsystem. Dette i tillegg til alt annet han har vært med på. Under middagen dro han frem et par Ipad`er. Også her har han hatt en finger med i spillet. Så det ble en interesant middag med Ipad og digitalt prat. Morten Krogvold som satt rett over oss, synes nok det ble vel mye digitalt prat. Morten krogvold holder seg fortsatt til filmen...

Tilstede var også Mikkel Aaland, Lightroom ekspert som har utgitt flere bøker. Blant annet om Lightroom. I dag tirsdag 27. April blir det workshop med Bill Atkinson og Mikkel Aaland. "Advanced digital printing". I festivalprogrammet lokkes det med følgende. En workshop for alle som ønsker å ta ferdighetene sine til et høyt nivå. En sjelden anledning til å lære av en av verdens beste på sitt felt.

Jeg gleder meg til dette, og kommer tilbake med mer stoff fra Nordic Light senere.

Kai Jensen
Webredaktør
Natur&Foto

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei!
Velkommen til å legge inn din kommentar på Natur & Foto sin blogg.