mandag 25. januar 2010

Abonnent nummer 2000!

Natur&Foto er stolte av å kunne presentere abonnent nummer 2000!
Det første nummeret av Natur&Foto har nå ramlet ned i postkassen til de fleste av våre lesere. Tilbakemeldingene så langt tyder på at bladet har blitt godt mottatt. Det gleder oss at våre lesere er fornøyde. Vi skal ikke la dette bli noen hvile pute, vi skal stå på videre og følge opp med et nytt innholdsrikt Natur&Foto nummer to!

Men dette eventyret ville det ikke blitt noe av uten våre lesere. Så med fanfare presenterer vi Hilde Fålun Strøm. Abonnent nummer 2000 på Natur&Foto!




















Vi har lovet en premie til abonnent nummer 2000. Og Hilde får to opplevelsesrike dager på tiurleik i Lierne i Nord Trøndelag levert av fjellopplevelser.no

Vi har bedt Hilde fortelle litt om seg selv:

Jeg er 42 år og gift med Steinar, voksne barn (Frode og Susanne), og så er jeg bestemor til lille William. Opprinnelig er jeg fra Fjellhamar, men har bodd på Svalbard nå i 15 år. Jeg stortrives med livet på Svalbard, med en natur og et lys som bare må oppleves! Er svært aktiv med all slags aktiviteter, ski, fotturer, bre, kajakk, båt, hund, jakt (rype, gås, rein og rev) og masse fotografering.

Foto: Hilde Fålun Strøm
Redaksjonen legger til følgende sakset fra Hilde Fålun Strøm sin hjemmeside, med hjertet i isen:
Jeg jobber i Spitsbergen Travel og gleder meg over muligheten til å formidle denne vakre plassen til tilreisende gjester. Det er det arktiske lyset og skiftningene i årstidene som først og fremst trollbinder meg. Jeg er svært privilegert som gjennom mine mange turer på Svalbard har fått oppleve det utrolige mangfoldet her i Arktis - den fantastiske naturen, det utrolige dyrelivet og de vare og vakre fargene! Jeg har hjertet mitt her i isen!

Vi gratulerer og ønsker Hilde god tur til Lierne!


Natur&Foto takker Fjelloplplevelse for premien, les mer om opplevelsene de tilbyr her Fjellopplevelse.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei!
Velkommen til å legge inn din kommentar på Natur & Foto sin blogg.