lørdag 19. desember 2009

Abonnent nummer 1000!

Natur&Foto har fått verdens beste førjulspresang. Abonnent nummer 1000 tikket inn fredag 18. desember. Vi vil derfor benytte anledningen til å takke alle dere som har tegnet abonnement så langt. Alle lykkeønskninger og hyggelige tilbakemeldinger som vi har fått, både varmer og inspirerer. Neste mål er 1500 abonnenter! Vi vil komme tilbake med mer info om hvilken gave som venter abonnent nummer 1500.

Som vi har lovet skal vi gjøre litt ekstra stas på abonnent nummer 1000. Jeg tar telefonen og ringer Astri Plener Haugland. Hei! Vi ser du har tegnet abonnement på bladet Natur&Foto, og jeg ringer fordi vi har en overraskelse til nettopp abonnent nummer tusen! Fotograferer du mye fortsetter jeg? En litt betuttet Astri svarer at hun ikke fotograferer i det hele tatt! Etter litt frem og tilbake får jeg vite at hun har kjøpt abonnementet som en overraskelse til sin mann, og at det er han som skal ha abonnementet. Jeg forteller om premien fra firmaet Din Tur som går til abonnent nummer 1000. Du tuller ikke med meg nå? Neida nummer tusen får en flott premie av oss fortsetter jeg. Da må jeg få lov å ringe mannen min, og så ber jeg han kontakte deg.

Et minutt etter så ringer telefonen min. Hallo, det er Bjørn Fredriksen jeg fikk beskjed om ringe deg på dette nummeret? Gratulerer du er abonnement nummer tusen på bladet Natur&Foto svarer jeg.
Det blir stille i telefonen – hva sa du nå? Jeg forteller om konas gavepåfunn, og at det har resultert i at han uvitende har blitt abonnent nummer tusen på bladet Natur&Foto. Dette har da igjen resultert i en premie fra Din Tur. Premien er en valgfri guiding på ørn, tiur, eller orrfugl i to dager med overnatting.
Oj da må jeg skaffe meg mer lyssterk optikk er Bjørns kjappe replikk på premien. Ørn er jo kjempespennende, så det har jeg virkelig lyst til å oppleve.

Natur&Foto gratulerer, du kan lese hele artikkelen på vår hjemmeside.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei!
Velkommen til å legge inn din kommentar på Natur & Foto sin blogg.